Kawasaki

29. února 2024  /  16:33

V expozici této japonské značky v hale F je vše v tradiční zelené barvě. Výjimkou nejsou ani sportovní modely Ninja ZX-10R,  ZX-6R a nová ZX-4RR ve výročních barvách Anniversary, které navazují na historický design řady  ZXR. Sportovní mašiny Kasakaki na opačné straně expozice vyrovnává klasickou řadou Modern Classic, kterou zastupují například modely Z650RS a Z900RS. Největší prostor v expozici ale dostaly tři nové pětistovky, naháč Z500, sportovně laděná Ninja 500 a malý cruiser Eliminator 500, které pro letošní sezonu dostaly inovovaný motor.

Vedle nich se tato značka chlubí jediným sériově vyráběným přeplňovaným litrovým motocyklem Kawasaki H2 SX SE, který dokáže pomocí kompresoru i v tomto cestovně laděném modelu nabídnout neuvěřitelný maximální výkon 200 koní. Další technologické prvenství Kawasaki předvádí u elektrického naháče Z e-1. Na poslední horkou novinku a technologický převrat na poli motocyklů jsme se zeptali marketingové koordinátorky Kawasaki Motors Europe, paní Patricie Auer.

V expozici Kawasaki je speciální prostor vyhrazený pro sportovně laděný motocykl Kawasaki Ninja 7 HEV. Čím se liší od stávajících strojů?

Jde o první motocykl s hybridní technologií, fantastická technologie, která se velmi dobře osvědčila u automobilů a my ji nyní posouváme do světa motocyklů. Použili jsme úplně nový řadový dvouválec o objemu pět set kubíků, který jsme také dali do nových modelů Z500, Ninja 500 a Elimminator 500 a doplnili jsme jej o další motor, tentokrát na elektřinu. Ten přináší extra porci zátahu, výkonu i zábavy a kvůli tomu jsme mu dali název 7 Hybrid, protože dává jízdní vlastnosti sedmistovky.